Tonery a náplně

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Kancelář a škola
IT a Elektronika
Akce a slevy

Reklamace a vrácení zboží


Postup při reklamaci:

1. Zjištění chyby výrobku:

  • Nefunkční čip kazety - tiskárna vypisuje nekompatibilitu, nebo neumí rozpoznat tiskovou kazetu.

  • Chyba tisku - tiskárna tiskne nekvalitní výtisk - čáry, tečky, skvrny - k reklamaci je třeba doložit výtisk kde je prokázána vada tisku a stav hladiny toneru nebo počtu vytištěných stran.

  • Fyzické poškození - zlomená kazeta, vyteklý inkoust, rozsypaný prášek (nevztahuje se neodbornou manipulaci tiskové kazety - zaseknutí v tiskárně a podobně)

  • Nesprávné objednané zboží - možná výměna za jiné zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.

  • Vrácení zboží do 14 dní - spotřební materiál a komponenty pro tiskárny lze vrátit pouze jako neotevřený a nepoužité zboží z důvodu podléhání data spotřeby a znehodnocení jeho otevřením.

Všechny tyto chyby podléhají reklamaci a umíme je bez jakýchkoliv problémů vyřešit výměnou za nové zboží. Reklamace musí být opodstatněná a oprávněná. 

Při výměně zboží je třeba v reklamačním formuláři uvést i číslo účtu, na které Vám poukážeme prostředky za vrácené zboží. Vyměněné zboží Vám bude odeslán jako nová objednávka v plné výši.

2. Zabalení a zaslání reklamovaného zboží na naši adresu

  • Je třeba vyplnit reklamační formulář.

  • Do balíku přibalit výtisk, kde je prokázána případná vada toneru a výtisk s informací o hladině toneru nebo počtu výtisků.

  • Balík je třeba označit identifikačním číslo reklamace, jinak reklamace nebude vyřízena.

  • Zásilku předejte na jakékoliv pobočce Zasilkovna.cz. Seznam poboček naleznete ZDE. Je třeba uvést ID eshopu - 91250341Zboží můžete odeslat i přímo do našeho centrálního skladu na adresu Soft-Tech, s.r.o., Hrnčiarska 1620/41, 091 01 Stropkov, Slovensko.

  • Zákazník zasílá reklamaci na své náklady.

  • Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.

3. Přijetí a vyřízení reklamace

  • Pokud reklamace dorazí k nám přistoupíme k jejímu řešení.

  • Pokud se prokáže uváděná chyba kazety, bude tisková kazeta vyměněna za nový kus a zaslána na adresu zákazníka na náklady prodejce.

  • Reklamace jsou zpravidla vyřešeny do 5 pracovních dnů dle skladové dostupnosti zboží.

Nastavení cookies

Naše webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení uživatelského zážitku. Používáním našich webových stránek souhlasíte s nezbytnými soubory cookie v souladu s našimi zásadami používání souborů cookie. Přečíst více

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které webové stránky, které navštívíte, ukládají do vašeho počítače. Webové stránky používají soubory cookie, aby uživatelům umožnily efektivně se orientovat a provádět určité funkce. Soubory cookie, které jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek, je možné nastavovat bez vašeho svolení. Všechny ostatní soubory cookie je nutné před nastavením v prohlížeči schválit. Svůj souhlas s používáním souborů cookie můžete kdykoli změnit na naší stránce.