Tonery a náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Modelová řada tiskárny

Modelová řada náplně

Modelová řada náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Modelová řada tiskárny

Modelová řada náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Modelová řada tiskárny

Modelová řada náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Modelová řada tiskárny

Modelová řada náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Modelová řada tiskárny

Modelová řada náplně

Typ tiskárny nebo náplně

Modelová řada tiskárny

Modelová řada náplně

Kancelář a škola

Vytvořte tištěné firemní bulletiny

Newsletter je marketingový nástroj, který se používá k udržení aktivního publika. To, co dnes nazýváme elektronické bulletiny, ve skutečnosti začalo jako výtisky. Je to příbuzný k novinám, ale s bulletinem máte více prostoru pro kreativitu, a to v designu i obsahu. V závislosti na tématu vašeho bulletinu a vašeho publika můžete být kreativní, jak jen chcete. Nejen designem, barevným schématem ale dokonce i typem obsahu, který chcete zahrnout.

Zajímá vás, zda jsou tištěné bulletiny stále relevantní. Odpověď zní ano. Zeptejte se kteréhokoli z obchodních řetězců s potravinami a potvrdí vám to. Jejich newsletter vychází v digitálním i tištěném formátu. Jejich bulletiny obsahují produktové akční novinky včetně sezónních položek, rychlé a jednoduché recepty související s jejich produkty a mnohem cílenější obsah, který si zákazníci rádi přečtou.

Přestože tento typ obsahu nemusí být něco, s čím by se vaše společnost nebo klientela mohla spojovat, jedno víme určitě: Můžete si jednoduše vytvořit vlastní tištěné firemní bulletiny s relevantními informacemi.

 

 

 

Má význam vytisknout newsletter, když jej již distribuujete digitálně?

Zvažte skutečnost, že i když se mnoho bulletinů přesunulo do digitálního prostoru prostřednictvím e-mailu nebo webové stránky, e-mailový bulletin se může ztratit v moři jiných propagačních e-mailů. S tištěným newsletterem, protože je hmatatelný a má slušnou velikost, je větší pravděpodobnost, že si ho vezmou a přečtou. To znamená, že vaše úsilí nezůstane nepovšimnuto.

Nejlepším postupem by bylo vytvořit bulletiny, které byste mohli distribuovat na obou médiích. I když se vám může zdát, že je to plýtvání penězi dělat obojí, berte to tak, že je to spíše investice. Zejména pokud plánujete fyzicky rozdávat svůj bulletin ve vašem provozu nebo přímo do zásilek. Můžete je zahrnout do nákupních tašek, zásilek, aby zákazníci měli k dispozici nejnovější vydání vašeho bulletinu přímo z tisku!

 

Vytvoření bulletinu - jak začít

Typ obsahu

Zahrňte psaný obsah, jako jsou exkluzivní informace, nové nebo trendové produkty, relevantní články, zákaznická zvýraznění a cílený obsah, který bude čtenáře inspirovat. 

Zprávy o vaší společnosti

Může se jednat o cokoli od uvedení nových produktů na trh nebo jejich brzkého uvedení na trh, nových funkcí nebo obecných zpráv, ze kterých by mělo užitek vaše publikum.

Zacílený obsah

Máme tím na mysli , že pokud jste obchod s potravinami obsah, který by inspiroval vaše publikum, může být jednoduchý recept s oblíbenou ingrediencí, kterou naleznete ve vašem obchodě. Pokud provozujete oděvní společnost, inspirativním obsahem by byl lookbook outfitů sestaven některým z ambasadorů vaší značky.

Designové nápady

Neexistuje žádný způsob, jak vytvořit rozložení nebo design bulletinu. Jak jsme již zmínili, bulletiny mohou mít kreativnější přístup, přičemž úroveň kreativity závisí na vašem odvětví. Pokud si nejste jisti rozložením, prohlédněte si několik příkladů a šablon na internetu.

Pokud již máte svou zavedenou značku a logo, snáze si vymyslíte plán designu svého bulletinu, budete-li postupovat sladěním písma, barevného schématu atp. Pokud nemáte své vlastní zásady pro budování značky, nyní je čas přijít s nimi. Použijte svůj bulletin jako příležitost k dokončení vzhledu a stylu značky vaší společnosti.

Barvy

Barva přitahuje pozornost lidského oka, proto je důležité, abyste ve svých bulletinech používali různé barvy. Samozřejmě, barvy by měly doplňovat text a fotografie ve vašem bulletinu, jakož i barevné schéma značky.

Kvalitní minimalismus a stručnost

I když chcete své čtenáře informovat a pobavit, zároveň se chcete ujistit, že je nezahlcujete obsahem. Ve skutečnosti byste měli mít tištěné informační bulletiny celkem ne více než 6 stran a zvážit vytvoření stručnějších verzí prostřednictvím e-mailu. Máte-li webovou stránku, můžete na ní dokonce hostit celý bulletin a nechat uživatele navštívit stránku, aby si přečetli více, přičemž vaše e-mailová verze bude zhuštěná s klíčovými body.

 

Jak vytisknu bulletiny?

Newsletter lze tisknout stylem brožury, vícestránkového letáku. Můžete začít v malém množství již od 100 kusů.

Vyberte si ze tří praktických velikostí, včetně brožur nebo katalogů 5,5” x 8,5”, 6” x 9” a standardní velikosti písmen 8,5” x 11”. Vytiskněte jen 8 stran, což zahrnuje přední a zadní stranu každé obálky a každá strana strany se také počítá jako jedna. Takže 4 strany na obálky, 4 na vnitřní strany.

Pokud vytváříte newsletter, je více než pravděpodobné, že skončíte se sedlovou vazbou kvůli počtu stran, ale vytváříte-li katalog, který má 48 nebo více stran, budete mít možnost výběru.

Hlavní rozdíl mezi nimi je v tom, že vazba sedlovým stehem je vázána silnými sponkami přes páteř, zatímco dokonalá vazba používá lepidlo pro držení páteře pohromadě. Dokonalá vazba se dá použít jen u hrubších publikací. Často to uvidíte na hrubších časopisech nebo katalozích. 

Ve skutečnosti nebudete potřebovat více než 12 stran (4 obálky, 8 uvnitř) v nejlepším případě pro váš tištěný newsletter. V případě, že překročíte výše uvedený počet stran, je nejlepší vrátit se do fáze úprav, abyste zhustili svůj obsah.

 

Výběr papíru pro tisk bulletinů

Jelikož nenabízíte běžné noviny, máte k dispozici prémiové možnosti papíru, díky kterým bude váš bulletin zajímavý.

 

Možnosti papíru

Hladký, lesklý, odolný vůči poškození a má stejné vlastnosti jako měkký obal katalogu

Zářivě bílý a nenatíraný, nejblíže k běžnému papíru, ale s něco odolnějšími vlastnostmi (papír je kompatibilní s laserovými a inkoustovými tiskárnami)

Lehký, ale odolný, nejlepší pro živé barvy

Recyklovaný matný

Ostrý bílý, matný, ekologický papír

 

Možnosti obalu

Vlastní obálka – což znamená, že obal bude stejný jako papír, který vyberete pro své strany

Lesklá obálka – Flexibilní, odolný a funguje dobře s živými barvami

Lesklý obálka UV – Klasický lesklý, který jste pravděpodobně viděli jako vizitky (přidán vysoce lesklý UV nátěr pro lesk a ochranu před poškozením)

Nenatíraná obálka – Stejná tloušťka jako lesklá obálka, jen tento je nepotažen

Recyklovaná matná obálka – Ostrý bílý, matný, ekologický papír. Dobře se spáruje s recyklovaným matným

 

Pokud jde o přípravu stránek bulletinu pro tisk, musíte se ujistit o následujícím:

Stránky jsou v režimu CMYK

Srovnejte vrstvy souborů, abyste se nemuseli obávat, že se na vašich výtiscích nezobrazí prvky.

Umístěte všechny jednotlivé strany do jednoho vícestránkového souboru PDF se stranami v číselném pořadí (první strana je přední strana, druhá strana je vnitřní strana přední strany a tak dále)

 

 zdroj: blog-gotprint.com