Kancelář a škola

Výběr nejlepšího papíru pro tiskový marketing

Který papír byste si měli vybrat pro svůj další marketingový projekt v oblasti tisku? Odpověď závisí na typu marketingového nástroje, který tisknete, a jeho účelu, stylu designu, rozpočtu a dalších faktorů. Následující podrobnosti o tom, jak vybrat papír pro populární tiskové marketingové produkty.

Nejlepší papír na vizitky a pohlednice 

 

Vizitky se drží v ruce, takže papír s příjemnými hmatovými vlastnostmi vám může pomoci učinit silný první dojem na potenciální zákazníky. Pro pohlednice, které nejsou chráněny obálkami, je vhodný papír dostatečně odolný, aby přežil odeslání poštou, a dostatečně úderný na to, aby upoutal pozornost u poštovní schránky.

16bodový lesklý krycí materiál C2S: Tento papírový karton je oboustranně potažen a nabízí elegantní lesklý povrch, který působí hladce a pomáhá vašemu designu. Hrubé papíry jsou ideální pro vysekávání vizitek a skládaných vizitek a nabízejí maximální odolnost při odesílání pohlednic.

15-bodový sametový krycí materiál: Sametový papír nabízí ultra hladký povrch pro luxusní pocit. Můžete se rozhodnout pro povrchovou úpravu měkkou na dotek pro tisk nezapomenutelných vizitek a pohlednic, které si zákazníci budou chtít držet. Na sametový papír lze psát inkoustovými rty, takže jsou to vynikající vizitky.

14-bodový krycí materiál: Skvělý standardní papír, který je hrubý a odolný. Lesklá povrchová úprava pomáhá vašemu designu zářit a poskytuje krásnou prezentaci. Vizitky a pohlednice si můžete nechat potáhnout oboustranně nebo jen z jedné strany, pokud potřebujete psát na zadní stranu.

14-bodový nenatíraný krycí papír: Klasický papír bez povrchové úpravy, na který lze psát inkoustovými rty i tužkami.

13-bodový matný krycí materiál: Ideální volba pro jemný a sofistikovaný vzhled. Matný nátěr dodá vašim návrhům elegantní nádech. Chcete se chovat ekologicky? Můžete se rozhodnout pro 13bodový, 100% recyklovaný matný krycí materiál, který je vyroben výhradně ze spotřebitelského odpadu.

Lněný papír o hmotnosti 100 lb : K dispozici v texturované brilantní bílé barvě pro klasický hmatový pocit nebo v ultra hladké přírodní bílé, lněný papír je fantastickou volbou pro špičkové vizitky a pohlednice, které potřebují zapůsobit na potenciální zákazníky.

Ultra karty: Špičkový papír na pohlednice a vizitky pro výkonnou prezentaci, ultra karty s barevným jádrem mezi vrstvami texturovaného papíru o hmotnosti 120 liber, které přidávají vizuálně vzrušující pás barvy okrajů.

Barevný papír: Využijte technologii bílého inkoustu k tisku jedinečných vizitek a pohlednic, které vyniknou na vámi zvolené barvě papíru, včetně grafitového, stříbrného, ​​zlatého, červeného.

 

 

Nejlepší brožury a prodej listových papírů 

 

Stejně jako vizitky, brožury a prodejní archy zpracovávají zákazníci, takže musí vypadat úžasně, aby učinily co nejlepší dojem.

Lesklý obal o hmotnosti 100 liber: Hrubý papír, který zachovává složení brožury a má vysoce lesklý povrch, který pomáhá vylepšit obrázky produktu.

80 lb. recyklovaný matný kryt : Ekologická alternativa s jemným, elegantním matným povrchem, který je ideální pro podniky založené na službách.

100 lb. lesklý text : Dobrý všestranný brožurový papír, který vypadá krásně a je cenově dostupný.

70 lb. matný text : Lehká a cenově dostupná ekologická možnost pro společnosti s omezeným rozpočtem.

13bodový matný krycí materiál : Silnější papír s matným povrchem, který je k dispozici jako 100% recyklovaný krycí materiál; je to ekologická možnost, která neobětuje prezentaci

80 lb. nepotažený text : Vyrobeno ze 100 procent recyklovaného spotřebitelského odpadu ; tento tenčí papír je šetrný k rozpočtu ik životnímu prostředí.

80 lb. lněný text : Vyberte si mezi texturovanou brilantní bílou pro příjemný hmatový pocit nebo krémovou, hladkou přírodní bílou pro brožury, které vynikají nad konkurencí.

100 lb. lesklý obal s UV nebo AQ povlakem: Ideální pro prodejní archy, tento hrubý papír dodává živost a odolnost s vysokolesklým UV nebo vodním povlakem.

 

 

Nejlepší brožurky a katalogové papíry

 

Brožury a katalogy lze tisknout s hrubými, odolnými obaly a tenčími, cenově dostupnými vnitřními stranami. Nebo můžete tisknout brožury a katalogy výlučně z vnitřních papírových zásob, což je cenově výhodná možnost.

100 lb. lesklý obal : Oblíbená možnost, která kombinuje mohutnost hrubého papíru s krásným vysokým leskem.

13bodový matný kryt : Tento krycí materiál má sofistikovaný matný povrch a trvanlivost hrubšího papíru. Můžete si také vybrat ekologický 100 procentně recyklovaný matný kryt.

15-bodový samet s povrchovou úpravou měkkou na dotek : Luxusní papír, díky kterému vyniknou vaše katalogy a brožury. Povlak dodává jemný, ultrahladký, měkký povrch, který je v ruce úžasný.

Lesklý text o hmotnosti 100 lb : Hrubý papír, který dodává vašim katalogům a brožurám dojem kvality díky svému lesklému lesku.

70 lb. matný text : Standardní možnost, která propůjčuje klasický vzhled a dojem interiérovým stránkám vašeho katalogu a brožury, ideální pro cenově výhodný tisk.

80 lb. lesklý text : Tento lehčí papír, který je cenově dostupný a krásný, usnadňuje otáčení stran a vytváří ostré a jasné obrázky produktů.

80 lb. nepotažený text : Vyrobená ze 100 procent spotřebitelského odpadu, tato nepotažená varianta je ekologická a nenáročná na rozpočet. Je to skvělá volba pro brožury, na které je třeba psát.

 

Tipy pro výběr papíru 

 

Prezentace: Váš papír by měl odpovídat tónu a stylu vašeho návrhu. Chcete sofistikovaný nebo luxusní vzhled? Vyberte si papír se sametovým nebo matným povrchem. Chcete jasnou, vzrušující estetiku? Jděte na lesk.

Pocit : Zvažte, jak budou vypadat vaše vytištěné materiály. Chcete-li jemný a luxusní pocit, sametový papír je skvělou volbou. Chcete elegantní povrch? Lesk je nejlepší. Potřebujete klasický texturovaný pocit? Vyzkoušejte brilantní bílý lněný papír. Nezapomeňte, že na mnohé druhy papíru můžete přidat UV nebo AQ povlak, abyste zvýšili faktor lesku.

Trvanlivost : Hrubé, natírané papíry nabízejí nejlepší trvanlivost, což je obzvlášť důležité, pokud posíláte pohlednice a brožury. Přidejte další vrstvu ochrany s UV nebo AQ povlakem.

Účel : Potřebujete vy nebo vaši zákazníci psát na vaše vizitky, jmenovky, brožury nebo pohlednice? Pokud ano, nenatíraný papír může být vaší nejlepší volbou; nebo vyjměte papír, který je potažen pouze na jedné straně.

Rozpočet : Tenčí papíry jsou levnější, i když nevypadají nebo se necítí tak úžasně jako hrubší papíry. Najděte rovnováhu mezi rozpočtem a prezentací, abyste maximalizovali návratnost investic.

Ekologičnost: Má vaše firma zelenou agendu? Pokud ano, vyberte si ekologické papíry, které jsou vyrobeny ze 100 procent spotřebitelského odpadu.