Tonery a náplně

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Kancelář a škola
IT a Elektronika
Akce a slevy

Víte co je UV nátěr a proč je zapotřebí?

UV nátěr je vynikající způsob, jak dáte vyniknout vašim tištěným marketingovým dokumentům. UV nátěr poskytuje brilantní lesklý lesk vašim vizitkám, pohlednicím, letákům a jiným propagačním materiálům. Tažení tiskových marketingových materiálů UV zářením také poskytuje silnou vrstvu ochrany pro dlouhotrvající trvanlivost, která vám přinese největší úspěch. Co znamená UV lakování, jak to funguje, jaké jsou výhody UV lakování na vašem tisku? Podívejte se, co je UV nátěr a proč jej potřebujete pro tiskové marketingové materiály.

 

Co je UV nátěr?

UV nátěr je čirá směs, která se nanáší na mokrý papír, poté se okamžitě vysuší ultrafialovým světlem (UV nátěr je zkratka pro ultrafialový nátěr). K potahování papíru se používá několik typů sloučenin. Mezi chemikálie na UV nátěry patří polyethylen, uhličitan vápenatý a kaolinit. Tyto sloučeniny jsou rafinovány a smíchány s viskozifikátory, které jim pomáhají přilnout k papíru. K nanášení nátěru po tisku se používá UV lakovací stroj.

UV nátěry se mohou lišit v odrazivosti a tloušťce v závislosti na aplikaci, ačkoli vysoce lesklý nebo jemný matný UV nátěr se obvykle používá pro prémiové tiskové aplikace.

UV nátěr může být aplikován na celý váš produkt, přední i zadní stranu, nebo jen na jednu stranu. Můžete se také rozhodnout pro bodový UV nátěr, při kterém se ultrafialový nátěr aplikuje jen na určitá místa na vašem designu (skvělý způsob, jak nechat vyniknout loga nebo fotografie).

Je UV nátěr vodotěsný?

Ne, UV nátěr není vodotěsný, ale je odolný vůči vodě ve smyslu postříkání vodou. UV lakování by nemělo být zaměňováno s jinými typy procesů konečné úpravy papíru, jako je vodní lakování a laminování.

Vodní nátěr vs. UV nátěr

Vodní nátěr je na vodní bázi a ačkoli může být dobrou možností nátěru pro papír, UV nátěr nabízí větší lesk a lepší ochranu.

UV nátěr vs. Laminace

Laminace nabízí dobrou ochranu, ale proces laminace vyžaduje ořezávání hran, což může zvýšit výrobní náklady. Laminace může nabídnout hydroizolaci, kde UV nátěr ne.

Jak vidíte, proces UV lakování se liší od jiných typů povrchové úpravy papíru a nabízí své vlastní výrazné výhody. 

Jaké jsou výhody a výhody UV lakování?

UV lak má hlavní výhody

UV nátěr nabízí krásný lesklý lesk, díky kterému vyniknou vaše marketingové nástroje. Například UV nátěr na vizitkách je učiní atraktivnějšími než nenatírané vizitky. UV povlak je také hladký na dotek, což znamená, že nabízí příjemný hmatový zážitek, kterého si zákazníci všimnou.

UV nátěr chrání vaše tiskové marketingové nástroje. Povlak pomáhá odolávat oděrům, škrábancům, odírání a rozmazání inkoustu. To znamená, že vaše marketingové nástroje vypadají skvěle, déle a natahují vaše marketingové dolary dál. Je to důležité zejména tehdy, pokud potřebujete chránit odesílatelů přímé pošty, jako jsou pohlednice , které se mísí s jinými odesílateli, a když umísťujete plakáty, brožury a jiné marketingové nástroje na veřejná místa s vysokou návštěvností, kde je pravděpodobné, že zacházet. Obě výhody znamenají, že UV nátěr nabízí konkurenční výhodu, která může zlepšit image vaší značky a maximalizovat návratnost vašich investic. UV nátěr je také ekologický, protože po vytvrzení neuvolňuje žádné těkavé organické sloučeniny (VOC).

Co může být potaženo UV zářením?

Téměř každý tiskový marketingový dokument může být potažen UV zářením, ačkoli UV nátěr je nejvhodnější pro těžší papíry, jako jsou krycí materiály. 

Ať už tisknete vizitky, poštovní pohlednice, obaly na brožury a katalogy, plakáty a letáky, prodejní archy, kalendáře nebo jiné marketingové nástroje, UV nátěr vám může pomoci upoutat pozornost a dodat vaší zprávě prvotřídní, rafinovaný vzhled, který vydrží. déle a pomůže vám odlišit se od konkurence.

Navrhněte si vlastní pohlednice online! Vše, co potřebujete, jsou naše bezplatné šablony pohlednic a snadno použitelný tvůrce pohlednic.

Proč byste měli mít své tiskové marketingové materiály potažené UV zářením

Existují tři hlavní důvody proč aplikovat UV nátěr na vaše marketingové materiály. Za prvé, UV nátěr obohatí váš design a zvýrazní vaše barvy. Jasný, lesklý lesk se hodí k živým barvám, které z papíru vypadnou, takže vaše umělecké dílo vynikne a přitáhne pozornost. Například tisk vizitek potažených UV zářením bude atraktivnější, než vizitky bez povrchové úpravy a navíc nebudou mnout lidem v peněženkách.

Za druhé, UV nátěr nabízí prémiové produkty a služby. Jste prvotřídní značka a vzhled dílu vzbuzuje důvěru zákazníků. Když tisknete prémiové marketingové nástroje s UV povlakem, vytváří to dojem, že vaše společnost je úspěšná a pokud jste úspěšní, pravděpodobně máte spoustu spokojených zákazníků. Závěr: Lidé se budou s vámi cítit pohodlněji.

Nakonec UV nátěr chrání vaše marketingové materiály, takže vydrží déle a čím déle vydrží, tím více mohou pracovat na získání odezvy. Dlouhá životnost znamená, že můžete zvýšit návratnost investic a získat více kilometrů z každého investovaného dolaru. Pokud například vytisknete vinylové nálepky s UV vrstvou, vydrží mnohem déle než nálepky bez povrchové úpravy.

UV lakování je nízkorizikový proces s vysokou odměnou, který má smysl pro značky, které chtějí maximalizovat návratnost investic s minimálními investicemi. Je to skvělý způsob, jak zvýšit svoji marketingovou přitažlivost zlepšením estetiky a ochranou marketingových nástrojů, přičemž jeho implementace stojí velmi málo.