Tonery a náplně

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Kancelář a škola
IT a Elektronika
Akce a slevy

Trendy tiskového průmyslu pro rok 2024

Jelikož je rok 2023 za námi, tak jsme udělali průzkum, abychom zjistili, co přijde ve světě tisku v roce 2024. Nadcházející rok se připravuje na to, abychom změnili způsob, jakým přistupujeme k tisku. Některé vzrušující nové trendy nám umožní vidět nárůst kombinování nejnovějších technologií s tiskem, zatímco některé trendy z minulých let se budou projevovat i v novém roce. Pro tiskárny i spotřebitele tisku je výhodné znát trendy, aby je mohli začlenit relevantní metody do nadcházejících obchodních rozhodnutí a projektů. Pojďme se podívat na to, jaké věci budou trendy v tiskařském průmyslu v roce 2024. 

Digitální tisk

Digitální tisk je rychlejší metodou tisku s menším objemem a stále produkuje stejně vysokou kvalitu produktů, jakou by dosahovala ofsetová tiskárna. Nabídka metod digitálního tisku zajišťuje, že můžete realizovat více menších projektů a poskytnout přesně to, co mnozí spotřebitelé hledají.

Transparentnost a udržitelnost

Pokud to stále neučinily, tak se tiskařské společnosti zaměří na udržitelnější metody ve svých výrobních metodách a podnikových iniciativách. A pokud ano, budou hledat ještě lepší alternativy k dosažení ekologických cílů. Jelikož jsme v odvětví, které se točí kolem papíru, je důležité hledat alternativní způsoby, jak snížit naši environmentální stopu. Stejně důležité je, abyste byli ve svých metodách transparentní. Jsou vaše maloobchodní ceny vyšší, protože recyklovaný papír a materiály jsou pro vaši kapsu dražší? Jsou inkousty, které používáte, vyrobeny z roztoků na rostlinné bázi? Sdílejte tyto informace! Spotřebitelé oceňují transparentnost a dokonce ji vyhledávají; pokud budete přímočaří, tak máte větší pravděpodobnost, že zvýšíte prodej a získáte opakovaného zákazníka.

Zvýšení vlastního balení/označování

Vlastní balení může zvýšit vaši atraktivitu. Zatímco tiskárny hledají pro své klienty ekonomičtější řešení, etiketování začalo a bude nadále sloužit jako populární alternativa k úplnému vlastnímu balení. Se spoustou různých materiálů, tvarů a velikostí, které jsou nabízeny, lze Roll Labels přizpůsobit tak, aby efektivně zobrazovaly vaši značku a vytvořily soudržné obaly pro všechny vaše produkty.

 

Zdroj: Canva

Potisk oděvů

Potisk oděvů se stal velmi populárním pro tiskaře i spotřebitele. Firemní uniformy, oblečení místních sportovních týmů, kreativní, ziskové zboží od grafických designérů a dokonce i něco tak jednoduchého, jako je výroba vlastního dárku pro milovanou osobu.

 

Zdroj: Canva

 

Stále více a více vidíme, že společnosti preferují řešení pro zakázkové oděvy, které nevyžadují hromadnou výrobu. Tisk plnobarevných návrhů přímo na látku metodou přímého potisku na oděv je stále více atraktivnější. 

AI

Používání platforem AI, jako je ChatGPT, na pomoc v oblastech designu, obsahu atp. Pokud jde o AI, stále existují nedostatky, které vyžadují úpravy, korektury a úpravy skutečnou osobou, ale přesto je to užitečný nástroj pro zvýšení produktivity na pracovišti. Pomocí AI můžete také omezit překlepy na aktivech a šablonách pouhým získáním nápadů na zprávy z chatu nebo vložením vlastních zpráv šablon do systému, abyste viděli, co vám AI vygeneruje nebo opraví. 

Speciální efekty a povrchová úprava

Kdo by neměl rád efektně vypadající potisk? Speciální efekty v tisku dodávají finálním produktům jedinečný náskok, který konkurenční potisk nemusí mít. K tomu je třeba dodat, že ne všechny tiskárny nabízejí stejný typ speciálních povrchových úprav pro výtisky. Jako tiskárna nabízení jakéhokoli druhu speciálního efektu pro tiskové produkty bude dalším faktorem, pro který si vás spotřebitelé mohou vybrat před vaším konkurentem. Jako spotřebitel je důležité udělat si průzkum o tom, jaké druhy speciálních povrchových úprav existují a které byste chtěli přidat ke svým výtiskům.

 

Zdroj: Canva

Zkoumání nových materiálů substrátu

Když průměrný spotřebitel myslí na papír, nepřemýšlí nad jeho schopnostmi a nezbytností v každodenním životě. Jako tiskaři máme tendenci romantizovat papír – a to z dobrého důvodu! Výběr papíru hraje nedílnou součást toho, co konkrétní výtisky zprostředkují a jako poskytovatele tohoto vysoce uznávaného média je užitečné prozkoumat různé možnosti materiálů, které umožní tiskárně i spotřebiteli vyniknout. Jednou z našich nejoblíbenějších a jedinečných možností papíru je třívrstvý který má několik barevných možností jádra a sametové nebo plátno. Tyto materiály vyzařují luxusní vzhled a dojem a dokáží se přizpůsobit profesionálním i osobním tiskovým projektům. Vizitky, pozvánky na pohlednice a mnohem víc.

Stručně řečeno, některé trendy budou nadále silné z předchozích let, zatímco některé předpovědi trendů jsou čerstvé a nové, ale je zde jedna věc, kterou si můžeme být jisti, a to, že jsme nadšeni z toho, jak se všechny tyto trendy rozvinou v nadcházejících rok.

 

Zdroj: blog-gotprint.com