Řešení tisku v coworkingových prostorách
Coworkingové prostory jsou stále populárnější po celém světě. Z Londýna do Maroka si můžete přitáhnout židli a začít pracovat u horkého stolu. Sféra coworkingových prostor bude podle prognóz pokračovat v rychlém růstu. Nasvědčuje tomu zvýšená poptávka po flexibilním pracovním prostoru, jako jsou populární coworkingové prostory WeWork, The Wing a Industrious. Existuje však jedna nezanedbatelná drobnost, která uživatele frustruje a tím je tisk.
WeWork Inc.- se sídlem v New Yorku je poskytovatelem coworkingových prostor, zahrnující fyzické a virtuální sdílené prostory. Společnost WeWork oznámila partnerství se společností Feather, která se zabývá půjčovnou nábytku. Umožňuje členům WeWork na více než 35 amerických trzích navrhovat kancelářské prostory s nábytkem Feather.
The Wing - byl původně společenský klub pro ženy a prostor pro spolupráci s kancelářemi. Na začátku The Wing pro své coworkingové prostory akceptoval výhradně lidi identifikující se jako ženy nebo rodově nebinární osoby. Od tohoto ustoupil v souladu s nediskiminačními zákony. Společnost The Wing po pandemii znovu otevřela prostory se svěžím designem pod novou mateřskou společností IWG.
Industrious – je další coworkingovou společností se sídlem v New Yorku, která se přesouvá na předměstí prostřednictvím maloobchodu. Za posledních pár let se více zaměřila na prostory v nákupních centrách. Založena byla v roce 2012. Dnes působí skoro ve 160 lokalitách v USA, Evropě a Asii.
zdroj: canva
Dostupnost Coworkingových prostor
Podle Coworker.com je ve Spojených státech na výběr 1794 různých coworkingových prostor. Více než 500 ve Spojeném království a 300 v Austrálii. K dispozici je široká škála prostor od příležitostných návštěv po dlouhodobé až po super firemní prostory. Gitnux uvádí, že na celém světě je přibližně 18 700 coworkingových prostor a do konce roku 2024 by toho mohlo dosáhnout až 41 975.
(Gitnux se specializujeme na poskytování špičkových průzkumů trhu, komplexních statistik, nejnovějších trendů trhu a obchodních poznatků)
Pokud jste již měli možnost pracovat v coworkingovém prostoru, umíte posoudit, co se vám líbilo a co naopak ne. Vyvolává to určitou spolupráci, učení a udržitelnost. Coworkingové prostory poskytují nejen místo pro práci, ale často také nabízejí výhody s prostorem. Patří sem určitě smysl pro komunitu. U společného kávovaru potkáte vždy pár zajímavých lidí.
Ale používali jste již tiskárnu v coworkingovém prostoru? Může to být doslova noční můra. Často nejste obeznámeni s nastaveními tiskárny. To vede k chybám tisku, jako je oboustranný tisk, nesprávná orientace stránky nebo nesprávná nastavení tisku. Něco tak jednoduchého jako vytištění zápisu ze schůze se může změnit v noční můru. A to nejen koncového uživatele, ale také pro ty, kteří spravují tiskový systém.
Řešení tisku v coworkingových prostorách
S čím konkrétně zápasí uživatelé při tisku v coworkingových prostorách? Některé z nejběžnějších problémů s tiskem zahrnují:
Problémy s připojením
Někdy nemusí být tiskárna správně připojena k síti, což způsobuje chyby tisku.
Instalace ovladače
Pokud ovladače tiskárny nejsou nainstalovány správně nebo jsou zastaralé, může to způsobit problémy s tiskem.
Nedostatek inkoustu nebo toneru
V coworkingových prostorách se často používá vysoká spotřeba tiskáren, což může mít za následek nízkou hladinu inkoustu nebo toneru. To může způsobit nekvalitní výtisky nebo zcela zabránit tisku.
Kompatibilita tiskáren
Coworkingové prostory mohou mít tiskárny od různých výrobců a při tisku z různých zařízení mohou nastat problémy s kompatibilitou.
Jak je to s návratností nákladů
Správa tisku je v takovém prostředí nezbytností pro návratnost nákladů. Existuje několik různých způsobů, jak a co účtovat uživatelům, podnikům za tisk, kterou provádějí.
Jedním z příkladů je, že přidělení kvóty na uživatele/firmu a započítat poplatek do celkové měsíční platby. Pokud dosáhnou svého limitu, můžete jim účtovat dodatečný tisk nad rámec.
Využít možnost integrace se softwarem pro správu prostoru pro spolupráci, aby se uživatelům účtování a přijímání peněz usnadnily a obě strany měly přehled.
Zajímavým příkladem je Nexudus, běžná platforma pro správu coworkingových prostor. Udělali pro své zákazníky těžkou práci a vytvořili integraci se softwarem PaperCut. Uživatelům můžete povolit, aby se dostali do záporného zůstatku na jejich účtu PaperCut a tyto údaje stáhne pro automatizaci fakturace zákazníků, nejen tisk, ale také pronájem prostoru. Není tedy třeba manuálně zjišťovat náklady na tisk přes PaperCut.
Mobilní tisk a tisk z vlastního zařízení (BYOD)
Mobility Print řešení BYOD je absolutním zachráncem v prostředí coworkingu. Můžete doslova tisknout z jakéhokoli zařízení, které si přinesete do coworkingového prostoru. Smartfony, tablety, notebooky, Chromebooky, co si jen vzpomenete. Pomocí několika jednoduchých kroků mohou uživatelé rychle najít a tisknout na libovolnou tiskárnu, aniž by potřebovali pomoc technika. Žádné hledání ovladačů, žádné připojování se k doménám a nejlepší na tom je, že každý uživatel se před tiskem ověří kdo je, aby se zajistilo, že celý tisk bude přesně sledován a zpoplatněn. Díky tomu je vykazování a návratnost nákladů hračkou.
Možnost cloudového tisku
Uživatelé, kteří často navštěvují coworkingové prostory a potřebují tisknout z domova a poté si vyzvednout, když jsou na místě, mohou tisknout na dálku pomocí funkce Cloud Print. Tiskněte mimo síť na zařízeních se systémem Windows, Chromebook a Mac. Když jste doma, stiskněte tlačítko Tisknout na svém zařízení, zastavte se v kavárně na kávu a pak si vyzvedněte dokument, když přijedete do coworkingového prostoru.
Vestavěné řešení a bezpečný tisk
Stiskli jste někdy CRL+P a sprintovali k tiskárně, aby nikdo neviděl, co tisknete? Tyto časy jsou už dávno pryč s aplikací PaperCut MF a zabezpečeným tiskem. Tiskovou úlohu můžete bezpečně uvolnit, když stojíte u tiskárny, pomocí hesla nebo karty. Toto je klíčové při sdílení budovy s jinými podniky a při skrývání tajných dokumentů.
Vestavěné řešení také sleduje úlohy kopírování a odemyká svět skenování. Jednoduché skenování do e-mailu, složky nebo cloudového úložiště a přeměna naskenovaných dokumentů na inteligentní dokumenty s možností vyhledávání v textu a upravitelné pro získávání informací jednodušší než kdykoliv předtím.
Pokud jste správcem coworkingových prostor nezapomeňte na tiskárny a vše spojené se snadným používáním tiskáren a tiskem v coworkingovém prostoru. Pokud jste zaměstnanec společnosti, která používá coworkingové prostory nebo samostatný uživatel takového prostoru zajímejte se vždy, jaké možnosti tisku vám nabízejí. Dnes by integrace tiskových zařízení v coworkingovém prostoru a jejich pohodlné a bezpečné používání mělo být standardem.