Tonery a náplně

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Kancelář a škola
IT a Elektronika
Akce a slevy

Na tohle při zařizování kanceláře nezapomeňte

Na tohle při zařizování kanceláře nezapomeňte

Možná jste se právě rozhodli, že budete pracovat z domova na volné noze, nebo že si založíte vlastní firmu s vaší vlastní kanceláří. Případně se s vaším zaměstnavatelem stěhujete do nových kancelářských prostor. Pokud se chystáte zařizovat novou kancelář, přinášíme vám tipy, na co byste rozhodně neměli zapomenout. Rozdělili jsme si to do čtyř základních kategorií: kancelářský nábytek, technické vybavení, dekorační doplňky a základní kancelářské potřeby.

 

Kancelářský nábytek

I když nemáte kancelář, ale pracujete z domova, potřebujete si vytvořit prostředí, kde se budete umět soustředit a věnovat se práci. Pokud si myslíte, že budete schopni produktivní pracovat z gauče před televizí, mýlíte se. Doma je přece nejvíce nástrah, které by vás mohly rozptylovat a navádět k prokrastinácii. Pracovní stůl a pohodlná židle jsou tedy absolutním základem.

 

Tvar pracovního stolu si můžete zvolit podle rozlohy kancelářských prostor. Na výběr máte klasický obdélníkový stůl, nebo rohový pracovní stůl (do písmene "L"). To, že se nazývá rohový, neznamená, že ho musíte postavit do rohu místnosti. Pracovní stůl umístěte tak, abyste měli dostatek slunečního světla, ale zároveň tak, aby vám světlo nesvítilo na monitor počítače. Pokud v stole nejsou vestavěné zásuvky, zřejmě budete potřebovat i doplňkový zásuvkový kontejner. Ten si můžete vybrat statický, nebo na kolečkách.

 

Druhou nezbytnou věcí v kanceláři je židle. Ta musí být především pohodlná, abyste předešli bolestem zad nebo krční páteře. V současné době existují různé druhy ergonomicky tvarovaných kancelářských židlí, které vám zajistí maximální pohodlí.

Nezapomeňte ani na náhradní sezení. Během vašeho působení k vám určitě přijdou na setkání vaši klienti, potenciální zaměstnanci na pohovor nebo jiná návštěva. Abyste je měli kam usadit, neměla by chybět sedací souprava, křeslo, nebo židle navíc.


 

Do kanceláře budete potřebovat i různé úložné prostory, jako např. odkládací skříňky nebo poličky na dokumenty.

 

Technické vybavení

Keďže žijeme v 21. storočí, pravdepodobne vykonávate prácu na počítači. Vo vašej kancelárii teda nesmie chýbať desktopový počítač alebo notebook. V dnešnej dobe je tiež nevyhnutnosťou pripojenie na internet.

 

Takisto veľmi pravdepodobne si budete potrebovať vytlačiť dokumenty, zadania alebo iné podklady. Podľa vašich potrieb máte na výber samostatnú tlačiareň, alebo multifunkčné zariadenie – teda tlačiareň, skener, aj kopírku v jednom. Profesionálne a väčšie multifunkčné zariadenie si možno bude vyžadovať ďalší, samostatný stôl, na ktorý toto zariadenie umiestnite.

 

Dekorační doplňky

Vaše pracovní prostory jsou primárně určeny na práci. Nicméně měli by vás také reprezentovat. Kromě praktického uspořádání vaší kanceláře proto nezapomínejte ani na estetické hledisko. Ať už jste se rozhodli zařídit si kancelář moderně, luxusně, nebo minimalisticky, dodržujte jednotný styl.

 

Vaše prostory by měly působit nejen prakticky, ale i reprezentativní a příjemně. Čtyři holé stěny působí chladno. Pověste si na zeď designové nástěnné hodiny, kalendář s hezkými obrázky, případně obraz, nebo plakát. Na stůl si umístěte stylovou stolní lampu.

 

Dekorace kanceláře se odvíjí i od vašeho povolání. Pokud pracujete v kreativní oblasti, můžete si dovolit více experimentovat. Naopak kancelář právníka nebo ekonoma by měla působit seriózně.


 

Kancelářské potřeby

Na závěr přejděme k praktickým věcem. K základnímu vybavení kanceláře patří kancelářské potřeby, jako např. kancelářský papír na psaní poznámek i tisk dokumentů. Myslete dopředu a zajistěte si i náhradní náplně do tiskáren, které si můžete koupit iv našem e-shopu.

 

Mezi praktické položky, které se vám mohou hodit, patří i barevné pera, lepící páska, sešívačka, barevné lepící papírky (sticky notes), odpadkový koš, či dokonce skartovací stroj na likvidaci citlivých dokumentů. Na uložení dokumentů si zajistěte praktické pořadače nebo třídicí moduly na papíry.



Nezapomínejte, že ve své kanceláří budete trávit většinu času dne, proto se v ní musíte cítit příjemně. Zařiďte si ji tedy podle svého stylu, a zároveň prakticky. Zkrátka tak, abyste vše potřebné k provádění vašeho povolání, měli hned po ruce.

Nastavení cookies

Naše webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení uživatelského zážitku. Používáním našich webových stránek souhlasíte s nezbytnými soubory cookie v souladu s našimi zásadami používání souborů cookie. Přečíst více

Soubory cookie jsou malé textové soubory, které webové stránky, které navštívíte, ukládají do vašeho počítače. Webové stránky používají soubory cookie, aby uživatelům umožnily efektivně se orientovat a provádět určité funkce. Soubory cookie, které jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek, je možné nastavovat bez vašeho svolení. Všechny ostatní soubory cookie je nutné před nastavením v prohlížeči schválit. Svůj souhlas s používáním souborů cookie můžete kdykoli změnit na naší stránce.