Jak vám tiskárna ušetří čas v kanceláři


Znáte to, práce hodně a času málo. Na to vše ještě musíte vytisknout urgentně dokumenty před poradou. Máte v kanceláři výbornou multifunkční tiskárnu a přece nevíte, jak ušetřit čas? Možná vám pomůže pár jednoduchých triků.

Tiskněte přímo z mobilu nebo Cloudu

Nezdržujete se přeposíláním dokumentů nebo časem při pc, pokud si můžete dokumenty dát vytisknout přímo z mobilu nebo z online úložiště Google Drive, One Drive, Dropbox nebo Evernote. Inteligentní tiskárna s připojením k Wi-Fi si vystačí sama, aniž byste zapínali počítač.

Skenujte přímo do e-mailu nebo sdílejte

Dnes již skoro každá podniková multifunkce dokáže skenovat přímo do e-mailu. Dokonce můžete udělat i pár jednoduchých úprav. Ušetříte si tak čas, který by vám zabralo skenování do pc, úprava a znovu otevírání emailového klienta a odeslání e-mailu. Co je možné sdílejte do sdílené složky online, ke které mají přístup oprávněné osoby, pro které je dokument určen. Skenujte přímo do e-mailu ze zařízení a přeskočte zbytečné mezikroky. Samozřejmě, že multifunkce musí podporovat připojení do LAN sítě nebo Wi-Fi.

Skenované dokumenty upravte hned

Potřebujete upravit dokument a máte málo času? Pokud je to možné, upravujte skenované dokumenty přímo v tiskárně nebo mobilu. Dokument, který potřebuje úpravu naskenujte a můžete uložit jako dokument Word, Excel, PowerPoint případně PDF. Proveďte potřebné úpravy a je to. Nemusíte vytvářet nový dokument. Znovu tím ušetříte nějaký čas.

Spravujte nástroje tiskárny podle svých potřeb, personifikujte

Pokud používáte multifunkci nebo tiskárnu, která vám dovoluje rozšířené nastavení uživatelského prostředí nebo přidávání aplikací využijte to. Nastavte zařízení svým potřebám. Využívejte rychlou volbu vyvolávání funkcí.

Používejte velkokapacitní inkoustové náplně nebo tonerové kazety

Možná to není přímo ve vaší náplni práce měnit spotřebované kazety nebo dokládat papír. Ale i čekání na oprávněnou osobu, kdo to má na starosti stojí čas. Pokud si v kanceláři měníte náplně sami, určitě oceníte, co nejméně častou výměnu. To dosáhnete používáním velkokapacitních inkoustových náplní nebo tonerových kazet. A když už jsme u náplních, kromě času si můžete snížit náklady používáním kompatibilních alterantívnych náplní a tonerů.

Naučte se používat duplex a automatický podavač papíru

Pokud se naučíte správně používat duplex, pro dokumenty, které mohou být oboustranně na jednom papíře, ušetříte nejen čas ale i papír. Podavač papíru při skenování se zase postará o to, abyste nemuseli stát při zařízení a mohli provádět další pracovní úkol.

Vstupní zásobník může být XL

Kapacita zásobníku ma své maximum, využijte ho. Pokud máte v kanceláří zařízení, která nabízí možnost rozšíření o přídavný vstupní zásobník, zvažte to. Dostanete tak několikanásobně vyšší kapacitu papíru na vstupu a odpadne vám časté doplňování papíru. Hlavně při velkém objemu tisku tuto možnost oceníte.

Poznejte svou tiskárnu

Dnešní tiskárny a multifunkce nabízejí široké možnosti nastavení, množství užitečných funkcí a bohatou konektivitu. Naučte se používat zařízení tak, aby vám ušetřilo čas a zvýšilo komfort používání.

Infolinka (PO-PI: 8:00-16:00)
Používáním stránek provozovatele Soft-Tech, s.r.o.
souhlasíte s používáním cookies, pomocí kterých vylepšujeme naše služby.
Více informací.