Tonery a náplně

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Typ tiskárny nebo kazety

Modelová řada tiskárny

Náplň modelové řady

Kancelář a škola
Akce a slevy

Co musíte mít v e-shopu

Provozování online obchodu může být jedním z nejzajímavějších podnikatelských aktivit, protože můžete prodávat cokoliv, počítačů, tiskáren, náplní do tiskáren, šperků, oblečení, knih, svíček, péče o pleť, make-upu, papírnictví, uměleckých děl, a tak bychom mohli pokračovat dál.

 

To, že nevlastníte kamennou prodejnu, neznamená, že proces podnikání je nutně jednodušší. Namítali bychom, že je to prostě jiné. Existuje mnoho pohyblivých částí, které se musí spojit, aby fungoval kterýkoli obchodní model. Například v maloobchodním odvětví elektronického obchodu je obal vším. Vaše krabice, obálky, obaly, etikety vyžadují o něco více pozornosti k detailům než v kamenném obchodě. Ať už prodáváte křehké produkty, nebo jen chcete vytvořit konzistentnost své značky, je nezbytné, abyste investovali do dobrého balení. Vzhledem k tomu je rovněž důležité věnovat pozornost tomu, co obsahuje vaše balení, abyste si vybudovali trvalý vztah se zákazníky. Existují miliony online obchodů, z nichž mnohé pravděpodobně prodávají podobné produkty jako vy. Přestože váš produkt může mít vynikající kvalitu, to samo o sobě nestačí k tomu, aby přilákalo zákazníky, aby se vrátili. Jaké je řešení? Ke každé objednávce přiložte děkovnou kartu. Možná se ptáte, proč nebo jaký druh zprávy zahrnout na samotnou kartu. Čtěte dále a zjistěte, proč potřebujete tyto karty a co budete muset zahrnout, abyste mohli plně využít tento marketingový nástroj.

 

 

Proč byste měli zahrnout děkovné karty do každé objednávky?

Přidání děkovné karty ke všem vašim objednávkám znamená, že nevěnujete pozornost jen produktu, který vyrábíte nebo prodáváte, ale také zkušenostem vašich zákazníků. Jednoduchá děkovná karta bude velmi užitečná, zejména pokud zahrnete podnět k zadání další objednávky, jako je kód kuponu nebo doporučíte-li propagační slevu příteli.

 

Co uvést na děkovné kartě?

 

Zde jsou následující prvky, které byste měli zahrnout do děkovných karet:

- Vaše logo

- Všeobecná děkovná zpráva

- Kód kuponu nebo propagace pro vracející se zákazníky

- Vaše kontaktní údaje (e-mail, telefonní číslo, je-li k dispozici, a adresa URL webové stránky)

- Vaše sociální média (Facebook, Instagram, TikTok)

- Motivaci sdílet recenze/ zpětnou vazbu na objednávky

Bonus navíc

Prostor pro personalizovanou správu. Máte-li na to kapacitu, získáte více síly! Pokud ne, můžete také jednoduše zahrnout prostor pro přizpůsobení karty ručním napsáním jména zákazníka. Ujistěte se, že tisknete na papír, který vám umožní svobodně psát rukou. 

 

Podepsání jména do zprávy. Možná zakladatel obchodu nebo osoba balící objednávku. Stačí krátké a výstižné: za objednávku vám děkuje (jméno osoby) nebo o vaši objednávku se staral a pečlivě zabalil (jméno osoby).

 

Motiv společnosti. Lidé to často dělají na samostatném tištěném materiálu, ale můžete zkombinovat děkovnou zprávu/promo a svůj příběh na jeden vytištěný kus použitím více než jedné strany tisku.

 

Samozřejmě, vždy můžete přidat také děkovné vložky pro zákazníky v obchodě! Ukázalo se však, že zkušenost s otevřením nového nákupu z online objednávky je zajímavá. Koneckonců, stále populární videa „rozbalování“, která vidíme na více sociálních platformách, jsou některé z nejčastěji sledovaných videí na webu. Jako eCommerce obchod je důležité, abyste si obal nastavili způsobem, který je jedinečný pro vaši značku. Od typu balení přes barvy až po vložené vložky, věnování pozornosti každé objednávce zajišťuje spokojené a vracející se zákazníky.

 

 zdroj: blog-gotprint.com